visie & missie

bureau 20/20 is ervan overtuigd dat je jouw klant iets unieks moet bieden, waarvoor hij bij geen andere organisatie terecht kan. Zo wordt de (mentale) keuze voor je bedrijf een heel logische.

20/20 visie

De fysieke eigenschappen van je product of dienst alléén zijn niet genoeg om je te onderscheiden in een concurrerende markt. Om de concurrentieslag te winnen, moet je je ontwikkelen van organisatie / bedrijf naar authentiek, herkenbaar en geliefd merk. Dat schept een hechte band die verder gaat dan louter je product of dienst, waardoor je klant niet alleen met zijn hoofd, maar vooral met zijn hart voor jouw merk kiest.

20/20 missie

bureau 20/20 helpt je zo’n herkenbaar merk te worden, dat zowel online als offline toegevoegde waarde en betekenis heeft voor jouw klanten. Daarvoor gebruiken we een beproefd stappenplan, waarmee we stap voor stap je organisatie ontwikkelen naar een herkenbaar merk. Dit traject bestaat uit een onderzoeksfase (stap 1-3) die uitmondt in een strategische merkpositionering (stap 4) en interne en externe implementatie van deze nieuwe positionering (stap 5 en 6).

Ook bij (interim) in- of externe communicatieprojecten maken we gebruik van betekenisvol positioneren.

Leer meer over onze werkwijze >